"הבצפר"
מסלולי לימוד: מגוון של קורסים בתחום הפרסום והשיווק
מיקום בארץ: תל אביב
יש רק בצפר אחד שהוא של משרדי הפרסום. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שבכירי הענף יכשירו אתכם לעבודה מעשית כבר מהיום הראשון, הרי בסופו של דבר, הם אלה שיקבלו אתכם לעבודה.
"הבצפר"

"הבצפר" הוקם ע"י איגוד חברות הפרסום של ישראל, המאגד כ- 50 משרדי פרסום. בעלי המניות של הבצפר הן כל חברות הפרסום המובילות בארץ, דבר המבטיח יותר מכל, כי הלימודים בבצפר עומדים בדרישות המחמירות של תעשיית הפרסום וכי בוגרי הבצפר ישתלבו בעבודה במשרדי הפרסום.

ב-15 שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור המוביל והמקצועי להכשרת עובדים לענף הפרסום והשיווק בארץ

בוגרי הבצפר, מאיישים משרות רבות בתעשיית הפרסום והשיווק, בתפקידי מנכ"לים, סמנכ"לי לקוחות במשרדים, מנהלי מחלקות אסטרטגיה, מנהלי מותג, מנהלי קריאטיב, מנהלי הפקה, ואנשי יחסי ציבור של חברות רבות

בצפר שעובד כמו משרד פרסום
הבצפר הוא בית הספר הרב תחומי היחיד למקצועות הפרסום. בבצפר מתקיים שיתוף פעולה מקצועי בין מסלולי הלימוד השונים. תקציבאים מנהלים פרוייקטי לקוח, הפלנרים מתכננים וכותבים את ה"בריפים", הקופירייטרים והגרפיקאים עושים את הקריאיטיב, המפיקים מפיקים את סרטי הפרסומת – והחגיגה בעיצומה! ממש כמו בעולם האמיתי

הבצפר הוקם ע"י משרדי הפרסום, כדי להעסיק אנשים יצירתיים שחולמים להגשים את כישרונם בעבודה יצירתית ומלאת אתגר. אנשים שאוהבים פרסום. כאלה שהסיפוק המקצועי מהקריירה שלהם חשוב להם. כאלה שרוצים לא רק לעמוד בקצב, אלא גם להכתיב אותו.

לוקיישיין
הבצפר ממוקם בנמל ת"א במבנה מעוצב על חוף הים, הכיתות נוחות ומאובזרות במיטב הציוד המודרני, והלימודים מתקיימים באווירה צעירה ותוססת.

אז מה לומדים?
בבצפר אתם יכולים להשתלב באחד המקצועות המרכזיים בענף הפרסום והשיווק. קופירייטינג/רעיונאות, ניהול לקוחות/תקציבאות, ניהול מותג, ניהול אסטרטגיה/פלנינג, מדיה פלנינג, יחסי ציבור, שיווק ופרסום, גרפיקה, שיווק ופרסום באינטרנט והפקת סרטי פרסומת. כל אחד מהתחומים עומד בפני עצמו ונלמד כמסלול נפרד.

ההכשרה בבצפר מכוונת למטרה מאד ספציפית – עבודה, ולכן תכנית הלימודים שמה דגש מרכזי על לימודים מעשיים, תרגול, סדנאות, ופרזנטציות מול לקוחות.

מנהלי הבצפר הם בכירים בעולם הפרסום
המרצים בבצפר עוסקים בעצמם בשיווק ופרסום באופן יומיומי. הם עובדים בתעשיה בשעות היום ובאים לבצפר ללמד בשעות הערב. הם נבחרו בקפידה עפ"י רמתם המקצועית ויכולתם להדריך. לכן אם אתם באמת רוצים להשתלב בתעשיית הפרסום – הצטרפו לסטודנטים של הבצפר

תנאי קבלה
תנאי הקבלה לבצפר הם לא פשוטים. ועדות הקבלה של המחלקות השונות הם אנשים מהענף שיודעים שאת מי שהם יקבלו היום לבצפר, יעבוד איתם מחר. לכן הם מקפידים. הם ירצו שתוכיחו להם שאתם שווים, הם ידרשו מכם השכלה מסוימת ספציפית לתחום. הם יבקשו המון מעוף, אבל עם רגליים על הקרקע והם יחפשו אצלכם בעיקר אהבת מקצוע אמיתית, טהורה. בנוסף לדרישות הבסיס תצטרכו לעבור מבחן מיון וראיון אישי, שמטרתם לאתר את הטובים והמתאימים ביותר לתחום.
>> לימודי קופירייטינג ומדיה חברתית

קורס אחד. שתי תעודות.
תעודת בוגר קופירייטינג ותעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית


עולם השיווק, הפרסום, התקשורת, המדיה, הטכנולוגיה, האינטרנט, המובייל, הרשתות:  הכול מתרחב, הכול מתעצם, הכול משתנה. ורק מי שבאמת מבין זאת, יצליח.  ברוח זו, גם מסלול הקופירייטינג שלנו משתנה ומתרחב בתוכנו. מהיום, הוא המסלול הראשון והיחיד, אשר מאגד שני קורסים במסלול אחד – כדי להכשיר אותך לעבודה גם בעולם הפרסום וגם בעולם התוכן.  וכך, אם במהלך הלימודים יתבהר לך כי עולם הפרסום מתאים לך יותר – מצוין.  ואם יסתבר לך דווקא כי עולם התוכן מושך אותך יותר – מעולה.  בכול מקרה, הקורס שלנו יכשיר אותך לקראת העבודה בשני העולמות החמים והיצירתיים האלה,  ויצייד אותך גם בידע הנדרש – וגם בתעודות הנחוצות.

קופירייטינג
הקורס יכין אותך בצורה המקצועית והטובה ביותר לעולם החדש של משרדי הפרסום. נלמד באופן מעמיק, עיוני ומעשי, באמצעות שיתופי פעולה עם לקוחות אמיתיים, עם משרדי פרסום ועם המסלולים הנוספים בבצפר – איך ליצור ולהמציא את הרעיונות הכי מבריקים ואת התובנות הכי יצירתיות בתחום הקריאייטיב, הפרסום והשיווק, בכול אמצעי המדיה: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, גרילה, אינטרנט, מובייל, דיגיטל ועוד.

ניהול תוכן ומדיה חברתית
נלמד להכיר את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ'ט, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן.

אז מה לומדים?
במקביל לעבודה המעשית, מתבצעים לימוד עיוני ותרגולים, במגוון תחומים שקופירייטרים ואנשי תוכן צריכים להכיר ולדעת. הנה חלק מהתכנים בראשי-פרקים:

מבואות לעולם הפרסום: ההיסטוריה של עולם הפרסום, מבנה משרד פרסום, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיה פרסומית, ההבטחה הפרסומית, מודל SWOT, הצרכן והצורך, פסיכולוגיה של קהלי יעד, הבריף, התובנה הצרכנית, הקונספט והמסר. 

יצירתיות: לאורך כול הקורס, סדנאות, שיעורי פיתוח ומפגשי היכרות עם החשיבה היצירתית, הרוחבית, הליטראלית, המטאפורית. 

כתיבה: לימוד ותרגול של כתיבה יוצרת, אינטואיטיבית, שיווקית, אינטרנטית, דיגיטלית, חברתית.

הפרסום הקלאסי: לימוד ותרגול של יצירת קונספט-בורדים, שמות וסיסמאות, פרסום בעיתונות, בשילוט החוצות, ברדיו ובטלוויזיה. 

הפרסום בדיגיטל: לימוד ותרגול של מהלכי אינטראקטיב, אינטגרייטד, דיגיטל, גרילה. סרטים ויראליים, מדיות חברתיות, פעילות "יוצרת שיחה", פיתוח אפליקציות.
חשוב לדעת: תחום הדיגיטל מתעדכן ומשתנה בכול רגע, ולפיכך, גם התכנים הדיגיטליים בקורס הקופי ובקורס התוכן נבחנים "עם האצבע על הדופק" ומתעדכנים באופן שוטף על פי תכתיבי השוק. 

הכנה לעולם האמיתי: סדנאות פרזנטציה, קורות חיים וקריירה, עבודת הפרילנס. 
תיקי עבודות: מפגשים קבוצתיים ואישיים לצורך הכנת תיק העבודות – בהתאם לקצב האישי של כול אחת ואחד – החל מתחילת הקורס ועד לסיום העבודה על התיק – בסוף הקורס או לאחר מכן – עם ליווי ואחריות של שני מנהלי הקורס עופר גולן ורוני אפלבוים לכול החיים (כול זמן שהם בחיים). 

פרויקט גמר ותערוכת סיום: פרויקט גמר של קורס התוכן והמדיה החברתית, פרויקט גמר של קורס הקופירייטינג ותערוכת סיום כוללת – חגיגית, מתוקשרת ומרגשת במיוחד.

לומדים ועובדים
לאורך כול הקורס, ניתן דגש מרכזי ומעמיק לעבודה אמיתית, כולל ליווי צמוד והנחיות אישיות, הן באמצעות שיעורים בכיתה ומפגשים אישיים, והן באמצעות שיטת הנחייה ייחודית ברשת, המאפשרת לתלמידים להציג את העבודות שלהם, ולקבל תגובות אישיות וביקורת בונה – 24 שעות ביממה!
הביקורת והליווי השוטפים מתבצעים בהנחייתם האישית של שני מנהלי הקורס – עופר גולן ורוני אפלבוים – יחד עם אנשי קריאייטיב ופרסום רבים, המגיעים ממגוון נקודות מפתח בתעשיה.
במסגרת העבודה המעשית: בריפים אמיתיים של לקוחות ומשרדי פרסום, עבודה מול תקציבאים, פלנרים וארט ותוכנית הכשרה למצטיינים במשרדי פרסום מובילים.

בוגרי הקורס כבר עובדים במגוון תחומים, רוצים גם?
קופירייטרים במשרדי פרסום ודיגיטל.
יוצרי תוכן לאינטרנט, מנהלי עמודי פייסבוק ומדיה חברתית.
רעיונאים ואנשי תוכן בחברות עסקיות.
קופירייטרים/אנשי קריאייטיב עצמאים.
סטנדאפיסטים וכותבים לתוכניות טלוויזיה.
יוצרים בתחום השירה והפזמונאות.

למה אצלנו? 

הנה 10 סיבות למה כדאי ללמוד קופירייטינג בבצפר של חברות הפרסום

כי הוא הבצפר של חברות הפרסום. חברות הפרסום הקימו אותו. חברות הפרסום שותפות בו. הן דורשות ממנו לספק להם בוגרים שהם לא רק יצירתיים, מגוונים וחדי מחשבה, אלא גם מבינים פרסום ויודעים לעבוד עם אנשי המקצוע האחרים במשרד הפרסום.

כי הוא הבצפר היחידי שעובד כמו משרד פרסום. רק בבצפר של חברות הפרסום יש כיתה לכל מחלקה במשרד פרסום: כיתת קופירייטרים, כיתת תקציבאים, כיתת פלנרים, כיתת ארט דיירקטורים, כיתת מפיקים, כיתת יחסי ציבור וכיתת דיגיטל. לכן, רק בבצפר של משרדי הפרסום אפשר לחוות את שיתוף הפעולה בין המחלקות השונות של משרד הפרסום – ממש כמו בעולם האמיתי.

כי לכל הכיתה יש חשיפה אדירה ואפשרויות פתוחות – לא רק למצטיינים. ברור לנו שמצטייני הכיתה יקבלו עבודה במהירות שיא. אנחנו דואגים גם לאחרים, כי אנחנו יודעים שגם הם בדרך להיות מצוינים. מספיק לצפות כאן בסרטון כדי לראות מה אנחנו מספיקים לעשות בכל שנה וכמה אנשים נחשפים לעבודות הסטודנטים, בארץ ובחו"ל.

כי רק אנחנו מתחייבים למפגשי-תיקי-עבודות עם הבוגרים – ללא הגבלת זמן! רק בבצפר של חברות הפרסום אנחנו עובדים עם כל תלמיד ותלמידה בתקופת הלימודים וגם אחרי שהם מסתיימים – ללא הגבלת זמן! לא חודש, לא חודשיים, לא שלושה – אלא ללא הגבלת זמן. עוד פגישה אישית ועוד אחת ועוד אחת – עד שתיק העבודות יהיה כמו שתיק עבודות צריך להיראות. לא פחות מזה.

כי אנחנו אוהבים אותך. אנחנו אוהבים את זה שאתה חי במציאות קצת אחרת, את זה שאתה עושה סיפור מכל דבר. אנחנו אוהבים שאתה משפץ לחברים שלך סטטוסים והודעות וואטסאפ, אנחנו אוהבים שאת האחראית בבית על ברכות היומולדת, שאתה זה שאמרו לו בתיכון "בואנ'ה, אתה חייב להיות קופירייטר". אנחנו אוהבים את זה שאתה יודע קצת – וגם את – על המון דברים, שהמילה הכתובה עושה לך את זה, שיש לך תובנות חדשות על החיים ורעיון לכל שטות. אנחנו אוהבים שהחלטת לעשות מהמחלה שלך מקצוע.

כי אנחנו מבינים כמה אתה רוצה להבין אנשים – וכמה את רוצה לשכנע אותם. לקנות, למכור, להצביע, להקליק, לשתף, להשתתף, להתרגש, לאהוב, לחבב, ללכת, לבוא, לעשות מעשה, לקום מהכיסא, להגיד "רוצה", לבחור צד, להתפעל, להשתדל, להתרגל, להתלבט, להתחרט, להחליט, להזדרז, לתרץ, להזיז את היד על העכבר או על המדף, לעשות "לייק", ללנקק, לתקתק, לטלפן, להירשם, להיסחף, להתעורר … שנמשיך?

כי רק בבצפר יש שני מנהלי קורס. לא אחד. רוני אפלבויים ועופר גולן. שניים מוותיקי ובכירי הקופירייטרים בענף הפרסום. עתירי קרבות ומצולקי קמפיינים. הם האבא והאמא של כל סטודנט בקורס, גם אחרי שהוא מסיים את הלימודים. מלמדים ביחד חלק גדול מהשיעורים, לפעמים מסכימים ביניהם ולפעמים לא, ממש כמו בעולם האמיתי. כי פרסום הוא לא מדע מדויק, וצריך לראות את כל הזוויות. בשפה הפרסומית קוראים לזה "שניים במחיר אחד". בשפה המקצועית קוראים לזה: בוגרי הבצפר של חברות הפרסום מגיעים לעבוד בחברות הפרסום מוכנים יותר, בשלים יותר ומקצועיים יותר.

כי משרדי הפרסום מתקשרים קודם כל לבצפר. כשמשרדי הפרסום צריכים עובדים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של חברות הפרסום. כמשרדי הפרסום מחפשים שיתופי פעולה עם תלמידים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של משרדי הפרסום, ויותר מזה: רק בבצפר של חברות הפרסום יש מחלקת השמה ייעודית אשר עובדת נון סטופ על חיבור הבוגרים למשרדי הפרסום. העבודה הבאה שלך-היא העבודה של מחלקת ההשמה בבצפר.

כי אנחנו בנמל תל אביב, על חוף מציצים. יש מקום יותר מלהיב מזה לעוף הכי גבוה שאפשר?

עוד לא השתכנעתם? בואו אלינו לפגישת ייעוץ.
>> לימודי ארט-דיירקשן / תקשורת חזותית

בעולם התקשורת של היום, לארט דיירקטור תפקיד מפתח בכל שלב ושלב בתהליך הקריאיטיבי, החל משלב הרעיונאות, החשיבה והפיצוח, דרך קביעת קו העיצוב הויזואלי במדיות השונות והמשתנות במהירות.
מקצוע ה"ארט-דיירקשן"

הכלים המסורתיים שהיו עד היום בשוק, כבר אינם מספיקים ויש צורך אמיתי בהכשרת הארט-דיירקטורים של המחר, שחיים את עולם הקונספט כמו שהם חיים את עולם העיצוב, המבינים פרינט, וטלוויזיה כמו שהם שוחים בעולם הניו מדיה – באינטרנט, באפליקציות ובמובייל.

לראשונה בישראל, חברו "הבצפר" ו-"מנטור" – הכוחות המקצועיים, המשפיעים והמנוסים בשוק, ליצירת מסלול אשר יצמיח את הטאלנטים החדשים.
הניסיון והידע של "הבצפר" של חברות הפרסום – שבא מתוך התעשייה כדי ללמד ולהצמיח את הדורות הבאים של התעשייה, יחד עם המקצועיות והקידמה של "מנטור" –מכללת עיצוב גרפי, צילום וניו-מדיה, בהכשרת התוכנות בעולם הדיגיטלי, יוצרים יחד את מסלול הלימוד הממוקד והמקצועי ביותר, בכדי לצייד את הארט-דיירקטור הצעיר בכלים  ובידע הרלוונטי ביותר.

האיזון המדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית תכשיר את בוגרי קורס ארט-דיירקשן לאתגרים החדשים של ענף הפרסום והתקשורת השיווקית.

מה לומדים?
כלים בפרסום: מה זה פרסום?
מבואות בעיצוב: תולדות האומנות
פרינט פרינט ועוד קצת פרינט: מיתוג ו- BTL
אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדיזיין
צילום דיגיטלי והבאה לדפוס
דיגיטל
עוד כלים בפרסום: רדיו וסאונד
ניו מדיה ודיוור ישיר
לקוח-נקודת מבט שיווקית
סיור במשרד פרסום
עיצוב ובניית אתרים (HTML 5 + CSS 3)
WordPress , אנימציה, באנרים ואינטראקטיביות (Flash)
הכנת תיקי עבודות
קמפיין משולב ועבודה על פרויקט גמר
TV, BROADCAST & VIDEO : קולנוע
סיור בבית פוסט
עיצוב חווית משתמש ועיצוב ממשקים (Ui/Ux)
צילום ועריכת וידאו (Premiere)
אפקטים חזותיים (After Effects)

ממי לומדים?
תעשיית הפרסום תמיד מחפשת את הטאלנט הכי מבטיח ו"פראש".
למעשה, הסטודנט של היום לומד אצל המעסיק העתידי שלו, כי רק אצלנו הרוב המכריע של המרצים הם בכירי עולם הפרסום הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל.
הדבר מבטיח לימוד ממוקד, תיאורטי כמו גם מעשי, של פנים התעשייה על צרכיה השונים, וגם, דריסת רגל ראשונה להיכרות עם הבוס הבא שלך.
 
תיק עבודות מקצועי
במסגרת המסלול יתנסו הסטודנטים בעבודה מעשית רבה, שמדמה את המציאות היומיומית.
העבודה תכלול גם בריפים אמיתיים ועבודה בצוותים בשיתוף קופירייטרים ופלנרים, כמו במשרד פרסום אמיתי.
ההתנסויות הללו יאפשרו לכם לבסס פורטפוליו מגוון, מקצועי ורלוונטי, ההכרחי ליום בו תצאו אל התעשייה כארט-דיירקטורים מן המניין.

למי מיועד המסלול
אנשים יצירתיים, שחולמים לעבוד במקצוע מרתק בעולם הפרסום, השיווק או האינטרנט. כאלה שעיצוב ויצירתיות זורמים בעורקיהם. אם את או אתה, רואים בארט-דיירקשן מקצוע לחיים, ותכננתם ללמוד תקשורת חזותית באקדמיה, אבל אתם מעדיפים להתמקד בלימודים מעשיים בעולם האמיתי, במסלול מעמיק וממוקד, של שנתיים בלבד….. המסלול הזה הוא עבורכם. המרצים הבכירים ביותר של תעשיית העיצוב והפרסום, ילמדו, יאמנו ויתרגלו אתכם במתודות ההכשרה העדכניות ביותר, אשר לאורם הם מחפשים את העובדים הבאים שלהם.

תנאי קבלה: כל נרשם עובר "ארטסט" לבחינת התאמתו ללימודים במסלול ואבחון יכולות קראיטיביות, וכן ועדת קבלה וראיון אישי.
                                  
הלימודים העיוניים והמעשיים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1
שיעורי התוכנות – מתקיימים בביה"ס המוביל בישראל ללימודי תוכנות גרפיות – מנטור

משך הלימודים: 18 חודשים

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
>> לימודי יחסי ציבור ודוברות

תפקידו של איש יחסי הציבור הוא לפתח מערכות יחסים עם הציבור באמצעות כלי המדיה השונים. לומר את הדבר הנכון במקום הנכון. לבנות את המותג. להפוך משבר להזדמנות. לעניין את אמצעי התקשורת במוצרים חדשים. ללחוש באוזנו של המנכ"ל את המילים הנכונות במסיבת העיתונאים. להביא את גיא פינס לכל אירוע. להיות החבר הכי טוב של הפוליטיקאי, להריץ אותו לכנסת ואם צריך, גם לעשות ממנו ראש ממשלה. להיות הראשון להביא את הפתרון שיוציא את הארגון ממשברים. למשוך בחוטים מאחורי הקלעים וכשצריך – לעמוד בחזית. לכוון את המסרים הנכונים לכיוונים הנכונים. להיות איש של אנשים!

אנחנו מאמינים שכל תיאוריה חייבת להפוך לפרקטית כבר במהלך הלימודים.
הסטודנטים יקבלו הכשרה מעשית לעבודה בעולם התקשורת.
בקורס ילמדו יסודות השיווק והפרסום, כי איש יחסי ציבור חייב להבין שיווק ופרסום, כמו גם תהליכי עבודה ומונחים של מקצוע יחסי הציבור והדוברות בארץ ובעולם.

הסטודנטים יתמחו ויתרגלו את הנושאים הבאים:
יסודות השיווק והפרסום
מיתוג ובניית מותגים
בניית אסטרטגיה תקשורתית מנצחת
הכנת תוכנית תקשורתית
ניהול משברים
הופעה מול קהל – שפת גוף ופרזנטציה מול מצלמה
יחסי ציבור ברשתות החברתיות ובאינטרנט
עשרת הדיברות לעבודה מול עיתונאים
הפקת אירוע השקה
סדנת כתיבה עיתונאית
מפת התקשורת בישראל
ספין תקשורתי
הפקת מסיבת עיתונאים וניהול תדרוך כתבים
סיורי עיתונאים בארץ ובעולם
כלי מדידה
תקשורת שיווקית משולבת
עבודה משותפת מול לקוחות אמיתיים
PR digital – ניהול תקשורת ברשתות חברתיות, בלוגוספירה, ואינטרנט
פרוייקט גמר ללקוח אמיתי

למי מיועד המסלול
יש לך חברים בכל מקום וכולם אומרים לך שאתה איש של אנשים
אתה מסוגל להרים אירוע בשעה ולגרום לכולם להיות מרוצים
אתה חושב מחוץ לקופסא, אתה לא אוהב שיגרה
אתה מתרגש מאירועי תקשורת ואתה מכור לכותרות מכל סוג
אם אתה כזה, אתה מוזמן לעשות מזה קריירה!

תנאי קבלה: מבחן מיון, ועדת קבלה.

משך הלימודים: 7.5 חודשים.
>> לימודי אסטרטגיה וניהול השיווק

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום יכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות ואירגונים. יועצי שיווק עצמאיים, מנהלי לקוחות או פלאנרים במשרד פרסום. כל זאת באמצעות מתודות למידה בלעדיות לחשיבה אסטרטגית והקניית כלים מעשיים לעבודה בתחום.
בקורס תכירו את כל מרכיבי העשייה השיווקית והפרסומית.
תלמדו להוביל את הקמפיין – מהטלפון הראשון של הלקוח ועד לעלייה לאוויר.
לשלוט במאפייני המוצר ולהכיר כמעט באופן אישי את הצרכן.
לתכנן מותג, לבנות את ערכי המותג, ולהיות כשירים לניהול מותגים.
תלמדו לתכנן וליישם את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית.
לנסח אותה לכדי בריף אסטרטגי מדויק, ולהרים אותו להנחתה לקריאטיב.
לנהל, ליזום ולחשוב על המהלכים שכדאי ללקוח לנקוט, לפני שהוא יחשוב עליהם בעצמו.

במסלול אסטרטגיה וניהול השיווק תלמדו ותתרגלו את הנושאים הבאים:
•    מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום
•    שיווק ותקשורת שיווקית – מודלים של ניתוח ובניית תכניות שיווק ופרסום
•    תקשורת שיווקית, שיווק ופרסום למגזרים
•    תכנון ואסטרטגיה – מודלים לניתוח שוק, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית, מודלים במיתוג, פיתוח מוצרים, שיטות מחקר ואיסוף מידע.
•    תכנון אסטרטגי וניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
•    מדיה – תכנון מדיה.
•    סדנה מתקדמת ומורחבת במיתוג וניהול מותגים
•    סדנת פרזנטציה
•    איסוף מידע שיווקי מהרשת – מחקרי אינטרנט, אנליטיקס, כלי ניתור שיח והתנהגות גולשים באינטרנט
•    כלי שיווק דיגיטלים – גוגל אדוורדס, SEO, רשתות חברתיות, וידאו, רימרקטינג, דיספליי, ניהול תוכן וניהול קמפיינים ברשת.
•    קריאטיב – חשיבה יצירתית בפרסום, הקונספט, העיצוב והקופירייטינג.
•    ניהול – זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים, הפקה, מדיה,
•    ניהול תקציבים בינלאומיים.
•    ניתוח קמפיינים מהארץ ומהעולם – CASE STUDIES
•    ביצוע פרויקטים ללקוחות אמיתיים

למי מיועד במסלול
- אקדמאים בעלי תואר ראשון
- לניהול בפרסום: צעירים המוצאים אתגר בניהול תהליכי עבודה, ניהול אנשים, ניהול מסעות פרסום מול לקוחות.
- לתכנון אסטרטגיה וניהול מותג: סקרנים, כאלה שאוהבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם ואוהבים למצוא פתרון
  ותובנה בהתנהגויות של בני אדם .

משך הקורס: 9 חודשים
>>לימודי שיווק ופרסום באינטרנט

אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא מנהל קמפיינים באינטרנט. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות, בחסרות מדיה, וכעצמאים היודעים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. הבצפר של חברות הפרסום מביא לך את המסלול המקיף והרחב ביותר שיכשיר אותך לעבוד במקצוע מתגמל ומאתגר. טובי אנשי המקצוע מהתעשייה ילמדו אותך את התורה המעשית ויתרגלו אותך כדי להביא אותך ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקיד. פרסום display, קידום אתרים, רשתות חברתיות, וידאו ברשת, אפילאייט, אי מייל מרקטיניג, קידום תוכן, הם רק חלק מהתוכן של המקיף של הקורס. תלמד את יסודות השיווק, איך לבנות אסטרטגיה פרסומית ולבצע מהלכים משולבים שיקדמו את הלקוח ויניבו לו תוצאות.

הקורס מחולק ל- 3 יחידות אינטגרליות:

ניהול קמפיינים בדיגיטל:
מבוא לשיווק פרסום
סקירת הזירה הדיגיטלית
הבנת מושגי יסוד
אסטרטגיה וקריאייטיב
פרסום דיספליי (באנרים ופופ-אפים)
רימרקטינג,  גוגל אנליטיקיס
קידום ופרסום במנועי חיפוש:  SEO/SEM
קידום תוכן
מובייל
בניית דפי נחיתה
סדנת מיתוג
אימייל מרקטינג  ועוד.
הבנה  וביצוע  של  ניהול  קמפיין  משולב  בכל  עולם  הדיגיטל.  משך  היחידה – 4  חודשים.

התמחות ב-PPC
הכרות עם גוגל אדוורדס
עולם האפילייאט
כיצד בונים קמפיין Google Adwords
כיצד בוחרים מילות מפתח נכונות
כיצד מנהלים את הקמפיין בפועל.
בסופו- הכנה והגשה למבחן GAP הבינלאומי של Google  . הלימוד בעיקרו כולל תרגול מעשי.
משך היחידה – 2 חודשים.

התמחות ב- Social מרקטינג
ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות
הבנה של רשתות חברתיות שונות (פייסבוק,לינקדין וכיו"ב).
אסטרטגיית המדיה.
לימוד ותרגול מפתיחת חשבון ועד ותרגול בפועל של קמפיינים. משך היחידה – 2 חודשים.

אילו תפקידים מחכים לבוגרי הקורס?
בוגרי המסלול המלא של פרסום ושיווק באינטרנט יוכלו לעבוד:
כמנהלי לקוחות דיגיטל במשרדי פרסום
מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט
קנייני מדיה בחברות אינטרנט
מנהלי קמפיינים בחברות אינטרנט
מקדמי אתרים בחברות אינטרנט וחברות פרסום
מנהלי תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות
מנהלי אפילייאט מרקטינג

למי מיועד המסלול
צעירים אחרי צבא, או תואר שרוצים לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד בחברות פרסום או מדיה
לעוסקים בפרסום מקוון שמעוניינים להעמיק את הידע וההבנה בעולם הדיגיטלי
לעובדים במשרדי פרסום המעוניינים להתמקצע בתחום האינטרנט
לכל מי שמעוניין להפוך לעוסק עצמאי בניהול השיווק והפרסום הדיגיטלי

תנאי קבלה :
מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט
רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום
ועדת קבלה אישית
שים לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

משך הקורס המלא – 8 חודשים
ניתן לבחור במסלול התמחות ב – PPC ו-Social בלבד – 4 חודשים
>> לימודי שיווק ופרסום

"הבצפר" –  של חברות הפרסום, מציע לכם מסלול שיווק ופרסום ייחודי. הקורס מקנה ידע וכלים מעשיים לכל מי שאוהב את התחום, עוסק בו או מעוניין להשתלב בו בעתיד. הוא מבוסס על שיטות לימוד ותכנים ייחודיים שפותחו בבצפר ומועבר על ידי מיטב אנשי המקצוע מהענף.
לימודי שיווק ופרסום כוללים

הלימודים מעשיים וכוללים נושאים כגון: יסודות השיווק, מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים, מקום והפצה, התנהגות צרכנים, עקרונות בניית מותגים, איסוף מידע ומחקרי שוק, תמהיל התקשורת השיווקית, חשיבה יצירתית בפרסום, סדנת פרזנטציה, פיתוח אסטרטגיית פרסום, ניהול מכירות, ניהול קריירה, ניתוח מהלכים שיווקיים מהארץ ומהעולם, תכנון מדיה, אפיון קהלי מטרה, חשיפה לצינורות פרסום, מדדים כמותיים ומקורות מידע לתכנון מדיה וקנייתה. במהלך הקורס ישולבו CASE STUDIES ממשרדי הפרסום המובילים בישראל. בסיום הקורס יגישו הסטודנטים, פרוייקט גמר.

למי מיועד המסלול
עובדים בתחום התקשורת השיווקית – משרדי פרסום, חברות יחסי ציבור, קידום מכירות, הפקת אירועים, אינטראקטיב ועוד, המעוניינים בהעמקת הידע המקצועי.
אנשי מכירות ויועצי פרסום – שרוצים לשפר ביצועים על בסיס מקצוענות וידע.
בעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים, מנהלי/ות לשכה, עוזרי/ות מנכ"ל – המעוניינים בקידום מקצועי.
בעלי עסקים ויזמים – המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והפרסום בעסקים שלהם.
משוחררי צבא – שמתעניינים בתחום, טרם בחירה במסלול לימודים אקדמאי וכל מי שמעוניין לבחון השתלבות בתחומים אלה בעתיד.(הקורס מוכר למענק חיילים משוחררים)

תנאי קבלה: מבחן מיון
משך הלימודים: 4 חודשים
 
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
>> סדנת הכתיבה והפזמונאות של נעם חורב

סדנת הכתיבה והפזמונאות של זוכה 2 פרסי אקו”ם, נעם חורב, הפכה בזמן קצר לסדנה המבוקשת והמצליחה ביותר בתחום.

בואו ללמוד מהפזמונאי שכתב את הלהיטים הגדולים של ריטה, מירי מסיקה, רמי קלינשטיין, אייל גולן, הראל סקעת, שירי מימון, משה פרץ, גלי עטרי, רוני דלומי, לירן דנינו ועוד.

הסדנה, שנפתחה לפני כשנתיים, מונה כבר כמאתיים בוגרים, והצמיחה קהילת כותבים גדולה, פוריה ובועטת.
חלק גדול מהבוגרים כבר השתלבו בתעשיית המוזיקה ואף כתבו שירים שיצאו לרדיו.

נעם, כותב השירים העסוק והמצליח כיום בישראל, משתף מנסיונו, נותן הצצה נדירה אל תעשיית המוזיקה ובעיקר מלווה את המשתתפים באופן אישי ומקצועי, במטרה להפוך כל אחד ואחד מהם לכותב טוב יותר, מדויק יותר וייחודי יותר.

הסדנה מורכבת מ- 10 מפגשים, אורך כל מפגש כשלוש שעות, והיא כוללת:
רכישת כלים בכתיבה פזמונאית
אמנים אורחים (מלחינים, זמרים, מפיקים מוזיקליים, שדרני רדיו ועוד)
טיפול במחסומי כתיבה
פיתוח מקורות השראה וזימון השראה
לימודי טכניקות ואסטיקות
לימודי בסיס: חריזה, משקלים, מבנה, עוגן טקסטואלי ועוד
ניתוח טקסטים
היכרות עם פזמונאים חשובים
פיתוח רעיונות
פרספקטיבה
כתיבת שיר דמות
משימות כתיבה מאתגרות
התנסות בכתיבה על לחנים
רכישת כלים פרקטיים: איך למצוא מלחינים, איך להגיע לזמרים, איך לקדם את היצירה ועוד
כתיבת שיר סיפור
כתיבה מתוך התבוננות
הקניית הרגלי כתיבה ומשמעת כתיבה
ליווי וייעוץ גם לאחר הסדנה
הזדמנויות לכתוב לפרויקטים מ"העולם האמיתי"

למי מיועד המסלול
לכל מי שמתעניין בכתיבה, שחולם שיום אחד ישירו את המילים שלו, שכותב למגירה כבר יותר מדי שנים, לכל מי שמחפש השראה, שאוהב מוזיקה ישראלית, שרוצה להתפתח, לגדול ולרכוש כלים, כל מי שתמיד רצה ואף פעם לא העיז, בלי קשר לגיל ונסיון.

תנאי קבלה: מבחן מיון + ראיון אישי

משך הלימודים: 10 מפגשים – פעם  בשבוע.
>> קורס מקצועות הרדיו ופודקאסט

רוצים קריירה ברדיו?
חולמים לערוך את המוזיקה שכולם שומעים בנהיגה?

"הבצפר"  של חברות הפרסום, הוקם ע"י 40 משרדי הפרסום המובילים בארץ, כדי להכשיר בוגרים איכותיים להשתלבות מיידית בתעשיית הפרסום. 
מעל 15 שנות ניסיון, מאות בוגרים עובדים בתעשייה. אינספור פרויקטים מול לקוחות אמיתיים "הבצפר" הוא המוסד הגדול והמקצועי ביותר, להכשרת עובדים לתעשיית הפרסום.

אודות הקורס:
מסלול לימודי רדיו ופודקאסט ייחודי בשיתוף עם  eco99fm.  הקורס מקנה ידע וכלים לכל מי שאוהב רדיו, עוסק בו או מעוניין להשתלב בו, דרך שיעורים תיאורטיים והתנסויות מעשיות, תלמדו להקליט, לערוך, להפיק ולשדר.

הקורס יכשיר אתכם להיות:
◀ כעורכי מוזיקה ופלייליסט
◀ כיוצרי תוכניות ותכנים
◀ כמפיקי תוכניות
◀ כקריינים ומגישים
◀ כבעלי ערוץ אינטרנטי אישי

בקורס תלמדו ותתרגלו בין היתר את הנושאים הבאים:
✓ קריינות והגשה
✓ טכנאות אולפן
✓ עריכת תוכניות
✓ הפקה לפני ותוך כדי שידור
✓ בניית לוח תוכניות
✓ יצירת תוכניות
✓ פרסום וקריאייטיב רדיופוני
✓ הגשה ושפה תקנית בשידור
✓ בניית וניהול פודקאסט

למה אצלנו?
★ שיתוף פעולה צמוד עם eco99fm
★ 20 שעות הכשרה מעשית
★ מרצים שהם מומחי רדיו
★ עבודה במסגרת העולם האמיתי
★ שיעורים באולפני רדיו
★ מחלקת השמה לבוגרים
★ פרויקט גמר: תוכנית פיילוט

✓ הקורס מוכר כפיקדון לחיילים משוחררים

משך הקורס:
4 חודשים.

שעות לימוד:
פעם בשבוע 18:00-21:00, בימי ב'/ה'.

מועד פתיחה:
אפריל 2016, אוקטובר 2016.
>> ניהול מסחר אונליין eCommerce

בואו להפוך למומחים במסחר אלקטרוני ולהשתלב בתחום עם רווחיות שגדלה משנה לשנה.
בין אם תבחרו לעבוד כיזמים עצמאים ובין אם כמנהלי מסחר אינטרנטי בחברות גדולות, הקורס יספק לכם כלים מקיפים לניהול עסק אלקטרוני ומקסום רווחים. 

בשנים הקרובות המסחר האלקטרוני יתפוס את רוב נפח הפעילות של העסקים, ועסק ללא נוכחות ואפשרות מכירה באינטרנט עלול להיעלם מהשוק.

אפשרות המסחר האינטרנטי הולכות ומשתכללות ובמקביל הצרכנים מעדיפים להעביר את הקניות לאונליין.

המסחר באינטרנט פרץ את כל "הגבולות הפיזיים" במסחר העולמי והוא מאפשר לכל אדם או חברה מכל מקום בעולם, לקנות, למכור ואפילו להקים עסק ביתי – ולהגיע ללקוחות בכל נקודה על הגלובוס!

בעזרת כלים נכונים והכוונה מקצועית נוכל לבנות ליישם ולשכפל הצלחות. נוכל ליצור לנו עוגן כלכלי ללא עלויות חשמל מים וארנונה.

נדע למתג את עצמנו ולהרים פלטפורמה למסחר ecommerce  בארץ ובעולם.

בקורס לומדים ומתרגלים:

*בחירת פלטפורמות למכירה
*מה עדיף? אתר עצמאי,אתר מסחרי, זירת מסחר מקומית? איביי? אטסי? אמזון?
*הקמת תשתית ולוגיסטיקה
*ניהול שילוח
*עבודה עם ספקים
*מסחר באיביי
*מסחר באטסי
*מסחר בגרופון
*איפיון אתר מקצועי
*בניית תכנית עסקית
*תמחור מיסוי ועמלות
*מיתוג העסק
*חווית לקוח
*קידומים ומבצעים
*סקרי שוק וכלי מחקר
*פתיחה וניהול חנויות בפלטפורמות מקומיות ובינלאומיות
*פרקטיקה במסחר
>> קורס ניהול קמפיים ממומן בגוגל אדוורדס- PPC

אודות הקורס:

בשנים האחרונות הולך וגדל הצורך באנשים שמבינים בפועל כיצד עובדים שרותי הפרסום בגוגל, כלי המדידה והאופטימיזציה. הצורך במנהל קמפיינים הפך לנדרש עבור כל חברה.

מטרת הקורס היא הבנה והכרות עם שורת הכלים העומדים לרשותך במסגרת העבודה השיווקית והמסחרית מול הכלים של גוגל. הקורס יכשיר אותך לבחינות ההסמכה של  "Google- Partner" ויכין אותך לעבודה בכלים של Google Adwords.

בקורס נלמדים הנושאים הבאים:

* פלטפורמות שיווק ופרסום מתקדמות ב- Google AdWords ו-YouTube.
* יסודות הפרסום ב- Google תוך שילוב פרקטיקה וכלים מתקדמים העומדים לרשות המפרסמים.
* מודלים בסיסיים בשיווק דיגיטלי ואופן השימוש במנועי החיפוש כמקור המידע של הצרכן הדיגיטלי.
* הכרת המושגים הבסיסיים של שיווק במנועי חיפוש- PPC, SEM .
* סקירה כללית על עולם ה-SEO.
* קמפיינים מסוג השיווק מחדש Remarketing.
* הקמת חשבון ובניית מסע פרסום.
* הכנת קבוצת מודעות, BIDDING (תקצוב מתאים).
* מחקר והתאמת מילות מפתח לפרסום ברשת המדיה.
* שלבי הקמה ותכנון הקמפיין לרשת המדיה ולרשת החיפוש.
* כתיבה שיווקית מותאמת לקמפיין ברשת.
* שימוש בכלים מתקדמים כגון: גוגל אדיטור, כלי מילות מפתח, כלי תכנון ופרסום ברשת המדיה.
* פרסום בסלולר.
* אופטימיזציה ודוחות.
* חיבור בין ממשקי AdWords ו-Analytics למעקב מדויק אחר ביצועי הפרסום.
* הגשת פרויקט גמר המיישם את כל הנלמד.
>> קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות

בואו ללמוד תחום חם וצמא לעבודים וקבלו הכשרה מקיפה שתעניק לכם יתרון משמעותי.
בקורס תוכשרו לעבוד כמנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום וחברות גדולות, או כעצמאים המספקים שירותי ניהול וקידום ברשתות חברתיות. 

תחום השיווק במדיה החברתית תפס בשנים האחרונות תאוצה אדירה. בנוסף  לרשתות הנוספות כגון טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ולינקדאין – הפכה פייסבוק למדיה רבת עוצמה עם כלי פרסום, שיווק ומכירה חזקים מאוד, שכל מפרסם יכול למצוא בהם שימוש יעיל – אולי יעיל יותר מכל מדיה דיגיטלית שהייתה פה בעבר.

משרדי פרסום, מפרסמים, חברות ומוסדות יוצרים דרך הפייסבוק ממשק ישיר עם הצרכנים שלהם ולומדים איך להפוך את הפייסבוק לכסף. הרבה כסף. ובדרך מישהו צריך לעבוד בזה. לשחות בים האפשרויות שמציע מנוע הפרסום של פייסבוק, להכיר את הכלים השונים העומדים בפני מנהל מדיה חברתית, לצלול אל אסטרטגיית הווידאו של פייסבוק שתאיים בקרוב על השליטה של יוטיוב, ולהכיר את המותר והאסור, הכדאי וה(ממש) לא, וכמובן איך להימנע מהצרה הגדולה מכל –  סגירת הדף ע"י פייסבוק.

קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובמדיות החברתיות יכשיר אתכם לעבוד כמנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום, חברות שיווק דיגיטלי, בחברות וארגונים גדולים, או כעצמאים הנותנים שירותי שיווק ברשתות חברתיות. כמנהלי עמודים, מנהלי קמפיינים או אנליסטים של מדיה ושל נתונים הנאספים ממהלכי הפייסבוק של ארגונים או מותגים.

בקורס שיווק ופרסום בפייסבוק וסושיאל תלמדו ותתרגלו בין היתר את הנושאים הבאים:

ייסודות פייסבוק והרשתות החברתיות
הקמת עמוד פייסבוק עסקי
סדנת הקמת עמודים
הקמת עמודים עם רכיבים מתקדמים
ניהול שוטף של עמודי פייסבוק
סדנת ניהול עמוד בפייסבוק – פיצוח סודות הלייק
וידאו בפייסבוק
הקמת קמפיין בפייסבוק לקידום הדף
קמפיינים מוכווני מטרה (הורדות, לייקים, קידום אתר וכד)
אופטימיזציה של קהלי יעד – targeting
מעבדת קמפיין פייסבוק (קמפיין אמיתי בו ישקיע התלמיד 100$ בקידום הדף שלו)
תמונות בפייסבוק
איך יוצרים ויראליות?
פרסום פרימיום בפייסבוק
אתיקה ורגולציה  של הפרסום בפייסבוק
פרוייקט קידום שוטף לאורך חצי השני של הקורס
פרוייקט סיום – קמפיין אמיתי – יצירת הצלחה ללקוח אמיתי

*הלימודים מתקיימים במסלולי בוקר וערב.